O ČASU:
Mnogi koji se bave kreativnim radom često imaju otpor prema marketingu i promovisanju svog rada.
Uz X Čas „Marketing u kreativnim profesijama“ i predavača, doc. dr Maju Vukadinović, kreativci iz svih oblasti će naučiti marketinške koncepte koje mogu da primene u svom kreativnom radu kako bi ostvarili uspešnije poslovne rezultate.
DETALJI ČASA:
- Trajanje: 95. minuta
- Lekcija: 12 (prosečno 8 min)
- PDF sažetak lekcija
NAUČIĆETE:
Na koji način da formirate cenu i odredite profil idealnog kupca.
Kako da uradite segmetaciju tržišta, ali i da da uradite analizu i izdvojite se od konkurencije.
Uz pomoć primera dobre prakse naučićete više o marketing strategijama koje su pomagale kreativcima različtih profila u boljoj promociji i prodaji usluga, a koje vi takođe možete primeniti na vašem poslovanju. Predavanja će se oslanjati na pozitivne primere domaćih i stranih umetnika koji su uspeli da na najbolji način spoje kreativnu praksu i marketing.
Promociji, brendiranju i izgradnji ličnog brenda biće posvećena velika pažnja.
Pored marketing i brending lekcija, prof. Vukadinović će objasniti koje tehnike odnosa s javnošću, medijskog nastupa i preduzetničkog razmišljanja treba koristiti, u cilju ostvarivanja prodaje dela vašeg proizvoda.
KOME JE NAMENJEN:
Kreativcima različitih profila koji imaju otpor ili manjak znanja o marketingu ili tehnikama promocije.
O PREDAVAČU:
Medijski stručnjak, mentor u oblasti marketinga u kulturi, predavač i konsultant za medije i komunikacije.
Više od deset godina realizuje medijske i komunikacijske treninge za grupe i pojedince. Održala je brojne profesionalne treninge iz oblasti medijskog i javnog nastupa, veština komunikacije, edukacija za zaposlene u javnom i privatnom sektoru, kao i seminara na temu medijske i digitalne pismenosti.
Radi kao mentor s umetnicima i svima koji se bave kreativnim radom, imaju sopstvene projekte ili rade u institucijama kulture. Savetuje klijente iz oblasti marketinga u kulturi, brendiranja, razvoja ličnog brenda, komunikacije na društvenim mrežama, kreativne strategije, odnosa s javnošću i medijskog nastupa.
U svemu što radi spaja medijsko iskustvo i rad u oblasti kulture. Medije posmatra iz šireg, kulturološkog ugla, a piše i predaje o kulturnim fenomenima uvek imajući na umu njihovu medijsku sliku.
Koordinator sam udruženja Kreativna Srbija, koje pruža stručnu podršku sprovođenju kulturne politike gradova u Srbiji (www.kreativnasrbija.org).
- Trajanje: 95. minuta
- Lekcija: 12 (prosečno 8 min)
- PDF sažetak lekcija